Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45252
Название: Система автоматичного управління маловисотним польотом гелікоптера
Авторы: Нікітюк, Дмитро Сергійович
Ключевые слова: повітряне судно
несний гвинт
мала висота
маловисотний політ
система автоматичного управління
радіовисотомір
автомат перекосу
дипломна робота
Дата публикации: 22-дек-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Нікітюк Д.С. Система автоматичного управління маловисотним польотом гелікоптера. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти. - Київ, Національний авіаційний університет. - 2020. - 105 с.
Краткий осмотр (реферат): В даний час гелікоптери широко використовуються в транспортній авіації в гірській місцевості, у болотистих, бездоріжніх районах. Можливість виконання вертикального зльоту і посадки обумовила застосування гелікоптерів у морській авіації, аварійно-рятувальній і санітарній службах. Усе більш широке застосування знаходять гелікоптери при контролі технічного стану різноманітних нафто- і газопроводів. У останні роки усе більше застосування знаходять гелікоптери для попередження і ліквідації промислових аварій, здійснюючи екологічний контроль стану повітряного простору. Необхідність у гелікоптерах також виникає при виконанні загальноєвропейської програми екологічного моніторингу. Відмінною рисою використання гелікоптерів є те, що абсолютна більшість із усіх перерахованих задач необхідно виконувати на малих і гранично малих висотах, в умовах недостатньої видимості і при інших несприятливих факторах, що складають умови польоту. Пілот гелікоптеру повинний аналізувати багато чинників, що швидко змінюються, забезпечувати надійне управління гелікоптером і при цьому виконувати корисну роботу. Виконання таких складних і важких операцій в умовах близькості до землі накладає на пілота великі фізичні і психологічні навантаження, потребує концентрації сил і уваги при керуванні гелікоптером. Маловисотний режим польоту гелікоптера є найбільш небезпечним для гелікоптероводіння. Підвищити рівень безпечності маловисотного режиму можливо за рахунок автоматизації процесів обробки інформації та управління. Автоматичне управління повздовжнім рухом гелікоптера відбувається через канал загального кроку несного гвинта або через канал автомата перекосу. При цьому в першому випадку гелікоптер рухається суто вертикально, в іншому суто горизонтально. На практиці ж, досвідчені пілоти керують висотою по різному, тобто чергують управління через той чи інший канал. Це пов'язане, по-перше, з більшою ефективністю управління висотою польоту через канал АП на великих швидкостях, а, по-друге, з появою критичних режимів обтікання несного гвинта на великих швидкостях при спробі збільшити вертикальну швидкість за рахунок збільшення загального кроку несного гвинта. Таким чином постає питання про автоматизацію двоканального управління маловисотним польотом.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: к.т.н., професор кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Філяшкін Микола Кирилович.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45252
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Нікітюк_Дипломна робота.pdfДиплом з пояснювальною запискою4.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.