Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтороженко, Анастасія Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-01-18T21:17:09Z-
dc.date.available2021-01-18T21:17:09Z-
dc.date.issued2021-01-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45301-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: канд. психοлοгічних наук, доцент Сечейко Олена Віталіївнаuk_UA
dc.description.abstractДипломна робота містить теоретичний аналіз наукових досліджень емоційного інтелекту як основи асертивності бортпровідників; емпіричне дослідження вивчення особливостей рівня сформованості асертивності та асертивних патернів поведінки особистості бортпровідника. Запропоновано тренінгові програму асертивної поведінки для подолання психологічно напружених ситуацій професійної діяльності бортпровідника. Отримані в результаті дослідження дані можна використовувати при розробці програм психологічного супроводу авіаційного персоналу, зокрема бортпровідників, з метою розвитку їх асертивності, збільшення особистісного потенціалу, соціальної стресостійкості та конфліктологічної компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectасертивністьuk_UA
dc.subjectасертивна поведінкаuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectнервово-психічна стійкістьuk_UA
dc.subjectафіліаціяuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleЕмоційний інтелект як умова розвитку асертивності бортпровідниківuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стороженко нормоконтроль ДИПЛОМ1 (1) (1).pdfДиплом з пояснювальною запискою2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.