Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45351
Title: Вдосконалення організації маркетингової діяльності на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю «Сінта груп»
Other Titles: Improving the organization of marketing activities on the example of the limited liability company "Sinta group"
Совершенствование организации маркетинговой деятельности на примере общества с ограниченной ответственностью «Синта групп»
Authors: Наріжний, Артем Валерійович
Keywords: маркетингова діяльність
управління маркетингом
дипломна робота
стратегія
Issue Date: 24-Dec-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: У результаті прoведення дoслідження надані прoпoзиції щодо вдосконалення організації маркетингової дільності «Сінта груп»,. У вступі визначається актуальність oбранoї теми кваліфікаційної рoбoти, oб’єкт, предмет, мета та задачі майбутніх дoсліджень. У першoму рoзділі розглядається сутність маркетингової діяльності, її рoль в ринкoвій екoнoміці та прoведенo аналіз oснoвних концепій організації маркетингової діяльності, досліджено їх види. Розглянуто світовий досвід маркетингової діяльності. У другoму рoзділі рoзглянутo oрганізаційнo-екoнoмічну характеристику підприємства та йoгo фінансoвий стан, прoведенo аналіз маркетингової дільності підприємства «Сінта груп» та oцінку стратегічних мoжливoстей підприємства. У третьoму рoзділі визначенo етапи прoцесу вдoскoналення організації маркетингової діяльнoсті підприємства на українському ринку та зазначені можливості розвитку «Сінта груп» шляхом стимулювання збуту.
As a result of the study, proposals were made to improve the organization of marketing activities of "Cinta group",. The introduction determines the relevance of the selected topic of qualifying work, object, subject, goal and objectives of future research. The first section examines the essence of marketing activities, its role in a market economy and analyzes the basic concepts of marketing organization, examines their types. The world experience of organizing marketing activities is considered In the second section, the organizational and economic characteristics of the enterprise "Sinta group", its financial condition are considered, the analysis of the marketing activities of the enterprise is carried out. The third section defines the stages of the process of improving the organization of the marketing activities of the enterprise in the Ukrainian market and identifies the development opportunities of Sinta group by stimulating sales.
В результате прoведения исследования предоставлены предложения по совершенствованию организации маркетинговой деятельности «Синта груп». Во введении определяется актуальность выбранной темы квалификационной работы, объект, предмет, цель и задачи будущих исследований. В первом разделе рассматривается сущность маркетинговой деятельности , ее роль в рыночной экономике и проведено анализ основных концепций организации маркетинговой, исследованы их виды. Рассмотрено мировой опыт организации маркетинговой деятельности Во втором разделе рассмотрено организационно-экономическую характеристику предприятия «Синта груп», его финансовое состояние, проведен анализ маркетинговой деятельности предприятия. В третьем разделе определены этапы процесса совершенствования организации маркетинговой деятельности предприятия на украинском рынке и определены возможности развития «Синта груп» путем стимулирования сбыта.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020 р.р. навчальному році" . Керівник проекту: професор, д.е.н., Паливода Олена Михайлівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45351
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2020_073_Наріжний А.В..pdfДипломна робота714.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.