Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.contributor.authorТрухан, Андрій Анатолійович-
dc.contributor.authorTrukhan, Andrii-
dc.date.accessioned2021-01-25T08:24:43Z-
dc.date.available2021-01-25T08:24:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШевченко А.В., Трухан А.А. Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту // Науковий вісник Ужгородського національного університету / Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». - Випуск № 21 (ч.2) - с. 121-124uk_UA
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45433-
dc.descriptionЗа допомогою ефективної корпоративної культури підприємство може своєчасно реагувати на будь-які прояви ринкового середовища, бути лідером на ринку та мати високу конкурентоспроможність. Для цього потрібно зрозуміти процес формування корпоративної культури підприємства, його цінності, чинники впливу та цілі. Зважаючи на дослідження у сфері корпоративної культури, варто зазначити, що специфіка формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту раніше не розглядалася вченими, однак має свої особливості, які варто враховувати під час її формування. Досі стоїть питання щодо забезпечення моральної та матеріальної зацікавленості працівників авіаційного транспорту в Україні в закріпленні професійного кадрового складу та його розвитку, підвищенні ефек- тивності діяльності та якості роботи, закріпленні професійного кадрового складу та його розвитку, стимулюванні безперервної трудової діяльності працівників.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено мету формування корпоративної культури на підприємствах авіаційного транспорту. Досліджено механізм формування корпоративної культури. Визначено головні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту в Україні та їхні складники, а також структуровано чинники впливу на корпоративну культуру підприємств авіаційного транспорту.uk_UA
dc.description.abstractВ статье определены цели формирования корпоративной культуры на предприятиях авиационного транспорта. Исследован механизм формирования корпоративной культуры. Определены основные фазы формирования корпоративной культуры предприятий авиационного транспорта в Украине и их составляющие, а также структурированы факторы влияния на корпоративную культуру предприятий авиационного транспорта.uk_UA
dc.description.abstractThe article defines the purpose of the formation of the corporate culture at the enterprises of aviation transport. The mechanism of formation of corporate culture is explored. The main phases of formation of the corporate culture of enterprises of aviation transport in Ukraine and their components are determined, as well as structured factors of influence on the corporate culture of enterprises of aviation transport.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУжгородський національний університетuk_UA
dc.subjectавіаційне підприємствоuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectнорми поведінкиuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectавиационное предприятиеuk_UA
dc.subjectкорпоративная культураuk_UA
dc.subjectнормы поведенияuk_UA
dc.subjectстратегия развитияuk_UA
dc.subjectаviation enterpriseuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectbehavioral policiesuk_UA
dc.subjectdevelopment strategyuk_UA
dc.titleОсновні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспортуuk_UA
dc.title.alternativeОсновные фазы формирования корпоративной культуры предприятий авиационного транспортаuk_UA
dc.title.alternativeMain phases forming corporate culture of aviation transport enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc005.35:629.7 (045)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УжНУ 21.2018, частина 2 (1)2.pdf268.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.