Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2021-02-01T08:16:59Z-
dc.date.available2021-02-01T08:16:59Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45602-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. п. н. Денисенко Світлана Миколаївна.uk_UA
dc.description.abstractСучасний етап розвитку систем управління аерокосмічними об’єктами характеризується прогресом техніки та зростанням конкуренції, що призводить до різкого підвищення вимог до рівня безпеки та економічності польоту. Наявність в Україні авіаційної промисловості зумовлює необхідність конкурування із іншими державами та урахування світових тенденцій проектування. Для сучасного етапу розвитку науки й техніки характерні швидкий прогрес технічної кібернетики й значне розширення сфери її практичного застосування. У теперішній час основними рисами системи автоматичного управління є більша складність об'єктів, необхідність управління сукупністю об'єктів, а також високі вимоги до точності й динаміки управління. Розвиток авіації обумовив постановку й необхідність розв’язку таких задач, як управління багатозв’язними об'єктами, побудова оптимальних систем стабілізації, управління системами при неповній інформації, побудова цифрових систем управління і т.д. Одним з найголовніших етапів розвитку в цій сфері є теорія лінійних систем автоматичного управління, в області якої основними досягненнями є синтез лінійних систем, оптимальних за квадратичним критерієм якості; оптимальна лінійна фільтрація. Основним математичним методам є підхід з використанням простору станів, що застосовує методи лінійної алгебри й теорії диференціальних і різницевих рівнянь.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсистеми автоматичного управлінняuk_UA
dc.subjectзакони управлінняuk_UA
dc.subjectПІД-регуляторuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectкут тангажуuk_UA
dc.subjectприріст тяги двигунаuk_UA
dc.titleСинтез системи автоматичного управління подовжнім рухом літака методом часових характеристикuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.