Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДрофа, Катерина Денисівна-
dc.date.accessioned2021-02-11T13:17:40Z-
dc.date.available2021-02-11T13:17:40Z-
dc.date.issued2020-12-20-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46756-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: ст.викладач Хайдарова Тетяна Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractВ умовах тривалої економічної кризи і пандемії короновірусу, суттєво актуалізувалися проблеми розвитку підприємств та відбулося погіршення умов господарської діяльності, зокрема, – маркетингової діяльності в ринкових умовах. Обмеженість ресурсів і значна невизначеність середовища не забезпечують раціональний вибір тих чи інших пріоритетів маркетингової діяльності сучасного підприємства та розроблення ефективних стратегій розвитку в умовах неплатоспроможного попиту. Крім того, тенденції соціально-економічних процесів, що спостерігалися в економіці України протягом останніх п’яти років, суттєво змінили середовище діяльності вітчизняних підприємств. Фахівці відзначають у цьому відношенні – тривалу економічну стагнацію, макрофінансову нестабільність, зростання відкритості ринків з країнами ЄС і появу торгових обмежень.uk_UA
dc.description.sponsorshipIn the conditions of the prolonged economic crisis and the coronavirus pandemic, the problems of enterprise development became significantly more relevant and the conditions of economic activity, in particular, of marketing activity in market conditions, deteriorated. Limited resources and significant uncertainty of the environment do not provide a rational choice of certain priorities of marketing activities of a modern enterprise and the development of effective development strategies in the face of insolvent demand. In addition, the trends of socio-economic processes observed in the economy of Ukraine over the past five years have significantly changed the environment of domestic enterprises. Experts note in this regard - prolonged economic stagnation, macro-financial instability, increasing market openness with EU countries and the emergence of trade restrictions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectцільовий ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлояльність клієнтівuk_UA
dc.subjectконкуренто-спроможністьuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectудосконалення маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectбудівництвоuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectimprovement of marketing activityuk_UA
dc.subjectconstructionuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.titleАналіз маркетингової діяльності ТОВ «Гідроінж-буд» на будівельному ринкуuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing activities of Hydroeng-Bud LLC in the construction marketuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дрофа_12_2020.pdf4.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.