Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47015
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖаб’як, Софія Андріївна-
dc.date.accessioned2021-02-15T08:13:50Z-
dc.date.available2021-02-15T08:13:50Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationЖаб’як С. А. Моделювання маркетингових комунікацій в соціальних мережах : кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / С. А. Жаб’як ; НАУ. – Київ, 2020. – 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47015-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: проф., д. е. н. Касьянова Наталія Віталіївнаuk_UA
dc.description.abstractУ всьому світі бренди постійно оцінюють свої ресурси та можливості для адаптації до постійно мінливих потреб споживачів, які стають все більш і більш байдужими до традиційного маркетингу, оскільки вони порівнюють товари чи послуги в режимі офлайн, а також в Інтернеті, щоб вибрати правильний товар або послуги, які пропонують їм найбільш утилітарну цінність. Для того, щоб диференціювати конкурентів, брендам потрібно вийти з кругу конкурентного бенчмаркінгу та імітації. Бренди - це динамічні сили, яким доводиться постійно винаходити та переоцінювати свої цінні пропозиції, щоб забезпечити переваги, яких справді бажають споживачі. Тут соціальні медіа потрапляють у маркетинговий комплекс. Соціальні медіа існували з часів розвитку Всесвітньої павутини у різних формах, таких як групи новин, але лише перші, хто впроваджував життєвий цикл впровадження технологій, використовували її, щоб дозволити обмін контентом. Оскільки інтерфейси спрощено, соціальні медіа перетнули прірву на основні ринки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectданіuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.titleМоделювання маркетингових комунікацій в соціальних мережахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2020_051_Жаб'якСА.pdfМагістерська робота3.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.