Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМюнталь, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-02-28T11:19:45Z-
dc.date.available2021-02-28T11:19:45Z-
dc.date.issued2021-01-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48001-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.е.н., доцент Сівашенко Тетяна Володимирівнаuk_UA
dc.description.abstractСистема використання повітряного простору являє собою одну із системи керування руху транспортної або повітряної системи. Повітряним простором України є частина повітряної сфери, яка розташована над сушею та водною територією України, у тому числі над її територіальними водами (територіальним морем), Україні належить повний суверенітет над повітряним простором України. До використання повітряного простору відносяться польоти ПС, усі види стрілянини, пуски ракет, підривні роботи та інші види діяльності, пов'язані з підйомом та пересуванням у повітряному просторі матеріальних об'єктів. Основними користувачами повітряного простору є повітряні судна, польоти, створенні ними. Повітряні судна діляться на державні, громадянські та експериментальні. Під системою ОПР варто розуміти інфраструктуру, що здійснює керування ПС на всіх етапах польоту за допомогою наземних та бортових транспортних систем, а також займається питаннями планування повітряного руху, взаємодії льотного, диспетчерського та інженерно–технічного складу. Головною метою системи ОПР є забезпечення безпеки польотів ПС всіх користувачів повітряного простору задоволення потреб в аеронавігаційному обслуговуванні (АНО) у самі найкоротші строки. Останнє має на увазі, щоб "час сеансу радіозв’язку земля–борт не перевищувало припустимого значення" і загальний час знаходження ПС у зоні відповідальності підсистем ОПР було мінімальним. При цьому повинні бути забезпечені умови, що дозволяють виконувати польоти на економічно вигідні для типу, що обслуговує ПС траєкторіях і висмикуванням рекомендованих виготовлювачем режимних параметрів ПС на кожному етапі польоту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectлізинговий портфельuk_UA
dc.subjectінноваційний проектuk_UA
dc.subjectуправління проектомuk_UA
dc.subjectчартерний рейсuk_UA
dc.subjectкомерційна роботаuk_UA
dc.subjectкомерційне завантаженняuk_UA
dc.titleВпровадження інновацій в систему управління підприємствомuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри управління людським фактором

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ННІНО_2020_073Мз_Мюнталь.docxдипломна робота3.67 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.