Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48221
Title: Лідерські компетентності публічних службовців
Authors: Савицька, Тетяна Миколаївна
Keywords: публічне управління
дипломна робота
лідерство
інститут публічної служби
лідерські компетентності
управлінці
інноваційні підходи
розвиток лідерства
лідерський потенціал
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Основні висновки роботи: з’ясовано, що лідерство є відповіддю на сучасний ритм життя, постійні динамічні зміни в усіх сферах публічної служби; розглянуто розвиток лідерства в нашій державі та за кордоном, так як кожна країна визначає свій підхід до розвитку спроможності лідерів; проаналізувано підходи до формування знань, умінь та навичок лідерів публічної сфери, які необхідні їм для того, аби вони могли очолювати реформи, скеровувати та підтримувати їх впровадження, а також ухвалювати правильні рішення в складних ситуаціях; визначено та проаналізовано такі групи компетенцій лідерства, як орієнтація на результат, аналітичне мислення, управління людськими ресурсами та ефективна 6 комунікація; з’ясовано ризики, які виникають під час підготовки працівників публічної служби, аби покращити рівень професійної компетентності кадрів; Результати дипломної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень та в практичній діяльності фахівців з публічного управління та адміністрування.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к. держ.упр., доцент Алімова С. Л.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48221
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська_дипломна_робота_Савицька.pdfдипломна робота1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.