Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКобилинський, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2021-03-11T11:26:58Z-
dc.date.available2021-03-11T11:26:58Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48603-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайовичuk_UA
dc.description.abstractЗабезпечення ефективної експлуатації авіаційної техніки з високим рівнем надійності і регулярності польотів в умовах твердої конкуренції на світовому ринку необхідне створення вдосконалення системи організації й управління процесами технічного обслуговування (ТО) повітряних суден (ПС) є одним із головних напрямків підвищення ефективності роботи інженерно - авіаційної служби (ІАС) та якості ТО авіаційної техніки (АТ). У цих умовах особливо важливе значення здобувають питання безпеки польотів, збільшення ресурсу авіаційній техніці при різних умовах експлуатації це зумовлено збільшенням обсягів робіт, що виконуються ІАС, зростаючою складністю АТ й впровадженням різноманітних нових стратегій ТО та методів діагностування АТ, значним збільшенням потоків технічної та виробничо економічної інформації, яка необхідна для керування виробництвом. Обсяг та характер задач, що ставляться зараз перед цивільною авіацією України вимагає, не часткових покращень, а крупних комплексних заходів, які б визначили подальший якісний стрибок в її розвитку. Нагальна потреба вдосконалення процесів управління технічної експлуатації (ТЕ) в цивільній авіації (ЦА) обумовлена зміною технічного стану об’єктів АТ й вимогами збереження льотної придатності ПС в процесі експлуатації, підсиленням концентрації й спеціалізації виробництва, впливом великої кількості різноманітних соціальних й економічних факторів, зменшенням дозволеного часу для переробки інформації, тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectексплуатаціяuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectпольотиuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectтріщиниuk_UA
dc.titleПрогнозування багатоосередкового пошкодження обшивки дальньомагістрального транспортного літака вантажопідйомністю до 50т.uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АКФ_2020_272_Кобилинский_original_25022021_102332.pdfДипломна робота2.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.