Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48715
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГапон, Вячеслав Володимирович-
dc.date.accessioned2021-03-15T11:03:59Z-
dc.date.available2021-03-15T11:03:59Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48715-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractОсновним призначенням крила є утворення підйомної сили, необхідної для забезпечення польоту літака на всіх режимах. Разом з оперенням воно забезпечує також стійкість літака. Крило використовують для кріплення шасі, двигунів, розміщення палива . При конструюванні крила мають забезпечуватися спеціальні вимоги : мінімальний лобовий опір на розрахункових режимах польоту; високі несівні якості, що визначають злітно-посадкові характеристики та маневреність літака. висока аеродинамічна якість для підвищення дальності і висоти польоту. задовільні характеристики стійкості літака на всіх режимах польоту. Ці вимоги реалізуються наданням крилу відповідної форми, яка характеризується: профілем, формою у плані, подовженням та ін. Маса крила становить 30…50% загальної маси планера літака. Вагову досконалість крила характеризують його відносною масою, яка для сучасних літаків становить 8…14% їх злітної маси . Для поліпшення злітно-посадкових характеристик літака на крилі встановлюють засоби механізації – передкрилки,закрилки. Для керування літаком відносно повздовжньої осі – елерони, інтерцептори, для кріплення двигунів – пілони . Крило літака в польоті й на землі сприймає великі навантаження – поверхневі та масові сили. До поверхневих відносять аеродинамічні (підйомна сила, лобовий опір) і сили реакції у вузлах кріплення (згинальний момент, поперечна сила та крутний момент). До масових навантажень відносять вагу власної конструкції та вантажів розміщених у крилі та на ньому .uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкрилоuk_UA
dc.subjectнервюраuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectвиготовленняuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectоптимальністьuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності складання крил сучасних літаківuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АКФ_2020_Гапон_В.В_original_25022021_102128.pdfДипломна робота2.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.