Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48715
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гапон, Вячеслав Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T11:03:59Z | - |
dc.date.available | 2021-03-15T11:03:59Z | - |
dc.date.issued | 2020-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48715 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. | uk_UA |
dc.description.abstract | Основним призначенням крила є утворення підйомної сили, необхідної для забезпечення польоту літака на всіх режимах. Разом з оперенням воно забезпечує також стійкість літака. Крило використовують для кріплення шасі, двигунів, розміщення палива . При конструюванні крила мають забезпечуватися спеціальні вимоги : мінімальний лобовий опір на розрахункових режимах польоту; високі несівні якості, що визначають злітно-посадкові характеристики та маневреність літака. висока аеродинамічна якість для підвищення дальності і висоти польоту. задовільні характеристики стійкості літака на всіх режимах польоту. Ці вимоги реалізуються наданням крилу відповідної форми, яка характеризується: профілем, формою у плані, подовженням та ін. Маса крила становить 30…50% загальної маси планера літака. Вагову досконалість крила характеризують його відносною масою, яка для сучасних літаків становить 8…14% їх злітної маси . Для поліпшення злітно-посадкових характеристик літака на крилі встановлюють засоби механізації – передкрилки,закрилки. Для керування літаком відносно повздовжньої осі – елерони, інтерцептори, для кріплення двигунів – пілони . Крило літака в польоті й на землі сприймає великі навантаження – поверхневі та масові сили. До поверхневих відносять аеродинамічні (підйомна сила, лобовий опір) і сили реакції у вузлах кріплення (згинальний момент, поперечна сила та крутний момент). До масових навантажень відносять вагу власної конструкції та вантажів розміщених у крилі та на ньому . | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | крило | uk_UA |
dc.subject | нервюра | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | виготовлення | uk_UA |
dc.subject | оптимізація | uk_UA |
dc.subject | оптимальність | uk_UA |
dc.title | Підвищення ефективності складання крил сучасних літаків | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
АКФ_2020_Гапон_В.В_original_25022021_102128.pdf | Дипломна робота | 2.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.