Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеплик, Євген Генадійович-
dc.date.accessioned2021-03-15T11:26:09Z-
dc.date.available2021-03-15T11:26:09Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48718-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractПід терміном «фюзеляж» прийнято розуміти корпус літака. Саме до фюзеляжу літального апарату кріпиться оперення, крила і в деяких моделях шасі. Основним призначенням фюзеляжу є розміщення екіпажу, вантажу, пасажирів і обладнання. У фюзеляжі літака можуть бути розміщені паливні баки, силова установка і шасі. Фюзеляж виступає тілом кожного літака. У ньому розміщується кабіна пілотів, баки з паливом, залежно від типу літака можуть також бути обладнані: багажні відділення, салон з кріслами пасажирів і т.д. Схема корпусу літака складається з поперечних, поздовжніх елементів і обшивки. Поперечні елементи силової конструкції корпусу представлені шпангоутами, а поздовжні системою - стрінгерами і лонжеронами. Що стосується обшивки, то вона виготовляється з металевих листів, для зниження маси і підвищення міцності широко використовують дюралюміній. Фюзеляж виступає основою кожного літального апарату, що дозволяє з'єднати в єдине ціле всі складові частини. Кожен тип літака висуває свої вимоги до характеристик корпусу, при цьому потрібно зберегти аеродинаміку, необхідну форму і максимально знизити масу, не втрачаючи міцності конструкції. Все це досягається за рахунок: 1. Вибору форм і параметрів будови фюзеляжу, за рахунок якого можна досягти мінімального лобового опору при польоті. Підібрати корисний об'єм і визначитися з загальними габаритами корпусу. 2. Корпус повинен створювати підйомну силу агрегату до 40% в інтегральних схемах літального апарату. Це дозволяє знизити масу і площу крил. 3. Підвищення щільності загального компонування дозволяє раціонально використовувати внутрішній об'єм і розміщення вантажів біля центру ваги. Розміщення вантажів біля центру маси дозволяє досягти кращих льотних характеристик літака. Звуження діапазонів центрування апарату при різних варіантах розташування палива, боєприпасів і їх витрачання в процесі польоту повинно забезпечувати стабільність машини.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомпозитuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectфюзеляжuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.titleЗабезпечення експлуатаційної надійності фюзеляжу транспортних літаківuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Теплик_Є.г_203_м_ДР_плагіат_original_25022021_102119.pdfДипломна робота1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.