Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49234
Название: Психологічні особливості виконання соціальних ролей учнями з особливими освітніми потребами
Авторы: Горбенко, Світлана
Ключевые слова: соціальні ролі
освіта
особливі потреби
школярі
Дата публикации: 26-мар-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Горбенко С. Психологічні особливості виконання соціальних ролей учнями з особливими освітніми потребами // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. – К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. – С. 67-72
Краткий осмотр (реферат): Теоретичний аналіз сучасного стану розробки проблеми навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребамисвідчить про актуальність дослідження засвоєння та виконання ними соціальних ролей. У цьому плані найважливіше значення для учнів є виконання ролі школяра. Водночас, на ефективність виконання ролі школяра накладає значний відбиток неофіційний статус у системі міжособистісних стосунків. Практичне виконання соціальних ролей визначається як рольова поведінка особистості.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49234
ISBN: 978-966-1670-47-1
Располагается в коллекциях:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Горбенко.pdf500.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.