Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49290
Title: Навчально-методичний комплекс дисципліни «Філософія сталого розвитку»
Other Titles: Educational and methodical complex of the discipline "Philosophy of Sustainable Development"
Учебно-методический комплекс дисциплины «Философия устойчивого развития»
Authors: Дротянко, Л.
Матюхіна, О.
Drotyanko, L.
Matyukhina, O.
Дротянко, Л.
Матюхина, О.
Keywords: філософія
сталий розвиток
philosophy
sustainability
философия
устойчивое развитие
Issue Date: 13-Oct-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Навчальна дисципліна «Філософія сталого розвитку» є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що сприяють формуванню науково-світоглядних засад спеціаліста, уявлення про багатогранність життя суспільства та всієї системи суспільних відносин, озброюють його методологічною культурою, необхідною для ефективної духовно-практичної діяльності. Метою викладання дисципліни є освоєння студентами основних, понять, методів філософії, отримання вмінь їх самостійного застосовування в безпосередній практичній та науковій діяльності, навичок орієнтації у складному світі на основі вироблення сучасного науково-філософського світогляду. Філософська підготовка студентів є важливою складовою формування сучасного фахівця для оволодіння майбутньою професією
The discipline "Philosophy of Sustainable Development" is a theoretical and practical basis of knowledge and skills that contribute to the formation of scientific and ideological principles of the specialist, the idea of ​​the diversity of society and the whole system of social relations, equip it with methodological culture necessary for effective spiritual and practical activities. The purpose of teaching the discipline is to develop students' basic concepts, methods of philosophy, gaining skills for their independent application in direct practical and scientific activities, skills of orientation in a complex world based on the development of modern scientific and philosophical worldview. Philosophical training of students is an important component of the formation of a modern specialist to master the future profession
Учебная дисциплина «Философия устойчивого развития» является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, способствующих формированию научно-мировоззренческих основ специалиста, представление о многогранности жизни общества и всей системы общественных отношений, вооружают его методологической культурой, необходимой для эффективной духовно-практической деятельности. Целью преподавания дисциплины является освоение студентами основных, понятий, методов философии, получение умений их самостоятельного применения в непосредственной практической и научной деятельности, навыков ориентации в сложном мире на основе выработки современного научно-философского мировоззрения. Философская подготовка студентов является важной составляющей формирования современного специалиста для овладения будущей профессией
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49290
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри міжнародного права та порівняльного правознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Філософія сталого розвитку.pdf943.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.