Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49583
Назва: Булінг: теоретичний психологічно-статистичний аналіз проблеми
Автори: Лич, Оксана Миколаївна
Білик, Людмила Вікторівна
Ключові слова: булінг
теоретичний аналіз
проблема
психологія
Дата публікації: 1-кві-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Лич О.М., Білик Л.В. Булінг: теоретичний психологічно- статистичний аналіз проблеми / О.М. Лич, Л.В. Білик // Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-3 квітня 2020 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2020. – C. 78-80
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження шкільного насильства обумовлено тим, що саме школа, шкільне середовище є одним із найважливіших інститутів соціалізації дітей, місцем, де формується та розвиваються її моральні та психологічні власти- вості. На даний момент в нашій країні ця проблема є недостатньо вивченою ні з теоретичної позиції, ні з практичної позиції. На жаль, явище шкільного насильст- ва або булінгу надзвичайно поширене в сучасній школі, як виявилось із засобів масової інформації. Однак, з тих чи інших причин, цю проблему частіше замовчують, приховують або не афішують випадки знущань, бо таке явище не прийня- то виносити на загальне обговорення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49583
Розташовується у зібраннях:Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білик.pdf445 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.