Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛич, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorБілик, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-04-02T08:26:58Z-
dc.date.available2021-04-02T08:26:58Z-
dc.date.issued2020-04-01-
dc.identifier.citationЛич О.М., Білик Л.В. Булінг: теоретичний психологічно- статистичний аналіз проблеми / О.М. Лич, Л.В. Білик // Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-3 квітня 2020 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2020. – C. 78-80uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49583-
dc.description.abstractАктуальність дослідження шкільного насильства обумовлено тим, що саме школа, шкільне середовище є одним із найважливіших інститутів соціалізації дітей, місцем, де формується та розвиваються її моральні та психологічні власти- вості. На даний момент в нашій країні ця проблема є недостатньо вивченою ні з теоретичної позиції, ні з практичної позиції. На жаль, явище шкільного насильст- ва або булінгу надзвичайно поширене в сучасній школі, як виявилось із засобів масової інформації. Однак, з тих чи інших причин, цю проблему частіше замовчують, приховують або не афішують випадки знущань, бо таке явище не прийня- то виносити на загальне обговорення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбулінгuk_UA
dc.subjectтеоретичний аналізuk_UA
dc.subjectпроблемаuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.titleБулінг: теоретичний психологічно-статистичний аналіз проблемиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc159.923(043.2)uk_UA
Appears in Collections:Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білик.pdf445 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.