Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49605
Название: Вплив бренду на попит та поведінку споживачів
Авторы: Білявський, Валентин Миколайович
Белявский, Валентин Николаевич
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Догузов, Ростислав Дмитрович
Догузов, Ростислав Дмитриевич
Dohuzov, Rostyslav Dmytrovych
Ключевые слова: бренди
попит
люксові бренди
поведінка споживачів
Дата публикации: 18-фев-2021
Издательство: Волинський національний університет ім. Л. Українки
Библиографическое описание: Білявський В.М., Догузов Р.Д. Вплив бренду на попит та поведінку споживачів // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : міжнар. наук.-практ. конф., м. Луцьк, 18 лютого 2021 р. Луцьк : Волинський національний університет ім. Л. Українки, 2021. С. 26–28.
Краткий осмотр (реферат): В сучасних умовах торгівля вийшла на значно вищій рівень ніж раніше. Сьогодні, завдяки рекламі, виробники «змушують» нас купувати те, що нам інколи зовсім не потрібно, доводячи нам що це, начебто, товар першої необхідності, а ціна на товар не завжди залежить від якості, а частіше спирається на те, який бренд його виробив.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49605
Располагается в коллекциях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf_Lutsk_18.02.21-27-29.pdfТези подано у видавництво431.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.