Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49605
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.contributor.authorБелявский, Валентин Николаевич-
dc.contributor.authorBiliavskiy, Valentyn Mikolayevich-
dc.contributor.authorДогузов, Ростислав Дмитрович-
dc.contributor.authorДогузов, Ростислав Дмитриевич-
dc.contributor.authorDohuzov, Rostyslav Dmytrovych-
dc.date.accessioned2021-04-05T15:13:58Z-
dc.date.available2021-04-05T15:13:58Z-
dc.date.issued2021-02-18-
dc.identifier.citationБілявський В.М., Догузов Р.Д. Вплив бренду на попит та поведінку споживачів // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : міжнар. наук.-практ. конф., м. Луцьк, 18 лютого 2021 р. Луцьк : Волинський національний університет ім. Л. Українки, 2021. С. 26–28.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49605-
dc.description.abstractВ сучасних умовах торгівля вийшла на значно вищій рівень ніж раніше. Сьогодні, завдяки рекламі, виробники «змушують» нас купувати те, що нам інколи зовсім не потрібно, доводячи нам що це, начебто, товар першої необхідності, а ціна на товар не завжди залежить від якості, а частіше спирається на те, який бренд його виробив.uk_UA
dc.description.sponsorshipВолинський національний університет ім. Л. Українкиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВолинський національний університет ім. Л. Українкиuk_UA
dc.subjectбрендиuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectлюксові брендиuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.titleВплив бренду на попит та поведінку споживачівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc334.78.005.35(082)uk_UA
Appears in Collections:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf_Lutsk_18.02.21-27-29.pdfТези подано у видавництво431.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.