Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49748
Назва: Підвищення ефективності математичного забезпечення автоматизованого синергетичного управління повітряними рухомими об’єктами
Інші назви: Повышение эффективности математического обеспечения автоматизированного синергетического управления воздушными подвижными объектами
Improving the efficiency of mathematical support for automated synergetic control of aircrafts
Автори: Волкогон, Вікторія Олексіївна
Волкогон, Виктория Алексеевна
Volkogon, Viktoriia
Ключові слова: програмне забезпечення
автоматизована система обробки польотних даних
вейвлет-фільтрація
математичний маятник
аналітичний зв’язок
программное обеспечение
автоматизированная система обработки полетных данных
вейвлет-фильтрация
математический маятник
аналитическая связь
software
automated flight data processing system
wavelet filtering
mathematical pendulum
analytical connection
Дата публікації: 13-кві-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Волкогон В.О. Підвищення ефективності математичного забезпечення автоматизованого синергетичного управління повітряними рухомими об’єктами: дис. на здобуття наукового ступеня кандидата техн. наук : 01.05.03. - Київ, 2021. - 134 с.
Короткий огляд (реферат): Розроблено математичне та програмне забезпечення для підвищення ефективності автоматизованої системи управління повітряним рухом та розв’язання задачі забезпечення безпеки польотів. Це дозволяє з єдиних системних позицій синтезувати безконфліктне траєкторне управління повітряними суднами засобами автоматизованої системи обробки інформації. Сформульовано задачу оцінки параметрів руху повітряних суден у стохастичній постановці. Для розв’язання задачі у новій постановці вперше використано вейвлетфільтрацію даних з урахуванням аналітичних зв’язків між детермінованими основами руху об’єктів, що дозволяє підвищити точність оцінки характеристик руху об’єктів в повітряному просторі. Це дає можливість скоротити мінімальний допустимий інтервал між повітряними суднами і оптимізувати структуру повітряного простору з метою покращення пропускної здатності та забезпечення безпеки польотів. Збільшується точність і надійність систем.
Разработаны математическое и программное обеспечение для повышения эффективности автоматизированной системы управления воздушным движением и решения задачи обеспечения безопасности полетов. Это позволяет с единых системных позиций синтезировать бесконфликтное траекторное управление воздушными суднами средствами автоматизированной системы обработки информации. Сформулирована задача оценки параметров движения воздушных судов в стохастической постановке. Для решения задачи в новой постановке впервые использовано вейвлетфильтрацию данных с учетом аналитических связей между детерминированными основами движения объектов, что позволяет повысить точность оценки характеристик движения объектов в воздушном пространстве. Это дает возможность сократить минимальный допустимый интервал между воздушными судами и оптимизировать структуру воздушного пространства с целью улучшения пропускной способности и обеспечения безопасности полетов. Увеличивается точность и надежность систем.
Mathematical and software support has been developed in order to improve the automated air traffic control system efficiency and solve the problem of flight operating safety. This allows from the only system positions to synthesize aircraft conflict-free trajectory control by means of the automated information processing system.20 The task of estimating aircraft movement parameters in a stochastic setting is formulated. To solve the problem in a new formulation, the data wavelet filtering was used for the first time, taking into account the analytical relationships between the deterministic foundations of the objects movement, that enables to increase the accuracy of assessing the objects movement characteristics in the airspace. This enables to reduce the minimum acceptable interval between aircraft and optimize the airspace structure in order to improve throughput and ensure flight safety. The accuracy and reliability of the systems increases.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49748
Розташовується у зібраннях:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Волкогон.pdfАвтореферат1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Волкогон В.О. Дисертаційна робота (фініш).pdfДисертація2.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
1опонент відгук.pdfВідгук опонента3.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Відгук 2 опонента.pdfВідгук опонента6.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.