Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49749
Title: Проблемне заняття як вид інтерактивного навчання
Other Titles: Problem - based learning as a type of interactive learning
Authors: Стовпник, Наталія Миколаївна
Stovpnik, Natalia
Keywords: інтерактив
interactive
метод
method
технології
technologies
вища школа
high school
пізнавальна діяльність
cognitive activity
проблемне заняття
problem lesson
дидактичний процес
didactac process
Issue Date: Apr-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Стовпник Н. М. Проблемне заняття як вид інтерактивного навчання / Н. М. Стовпник //Світові виміри освітніх тенденцій: науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: ХІІІ Міжнар. наук-практ. конф., 24 квітня 2020 р. : тези доп. – К. : НАУ, 2020. С. 36.
Abstract: У тезах розглянуто, що проблемне заняття - це надзвичайно продуктивний спосіб здобуття знань студентами - іноземцями. Вони стають дослідниками, творцями. Головна функція проблемного заняття - розвиток творчого мислення.
In the abstracts it is considered that the problem lesson is an extremely productive way of acquiring knowledge by foreign students. They become researchers, creators. The main function of the problem lesson is the development of creative thinking.
Description: проблемне заняття
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49749
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конференція НАУ 2020.docx.pdf100.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.