Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалицький, В'ячеслав Анатолійович-
dc.contributor.authorHalytsky, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2021-04-16T08:00:45Z-
dc.date.available2021-04-16T08:00:45Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationГалицький В.А. Методи та моделі зменшення динамічних похибок при вимірюванні кутової швидкості рухомих об’єктів. – Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.11.01 – прилади та методи вимірювання механічних величин. – Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 164 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49766-
dc.description.abstractДисертацію присвячено дослідженню та вдосконаленню методів та моделі зменшення динамічних похибок при вимірюванні кутової швидкості рухомих об’єктів. У дисертаційній роботі отримані наукові результати: вперше отримана математична модель процесу рівняння вимірювань кутової швидкості гіроскопічних систем стабілізації в блоці керування з урахуванням різних коефіцієнтів перетворення, на основі рівнянь виведені умови автокомпенсації, що зменшує похибку вимірювання кутової швидкості. Розроблена математична модель амортизатора, яка відрізняється від аналогічних більш пружними характеристиками і дає змогу зменшити вплив дестабілізуючих факторів та дозволяє зменшити вплив ударів та вібрацій. Удосконалено метод автоматичного керування сигналом для зменшення впливу похибок, що дає можливість підвищити точність на 8%. Експериментально показано, що удосконалений метод автоматичного керування сигналом для зменшення впливу похибок дає можливість підвищити точність вимірювання прискорення. На відміну від існуючих аналогів система автоматичного керування є стійкою у великому діапазоні вимірювань приладу.uk_UA
dc.description.abstractThe following scientific results are obtained in the dissertation: For the first time the equations of measurements of angular velocity of gyroscopic stabilization systems in the control unit taking into account various conversion factors are deduced, on the basis of these equations the conditions of autocompensation are deduced that reduces an error of measurement of angular velocity. The model of the shock-absorber which allows to reduce influence of blows and vibrations is developed. The model differs from similar ones by smaller dimensions but more elastic characteristics and allows to reduce the influence of destabilizing factors. A method for reducing the impact of temperature errors acting on the sensitive element. Models and methods of calculation of elastic characteristics of the elastic shock-absorber are developed. Unlike existing analogues, the automatic control system is stable in a wide range of measurements of the device. A model was built for the first time and experimental studies of the SE balancing technique were carried out using the method of laser evaporation of material. Experimental studies have shown that due to the introduction of mathematical models and ACS error correction in the control unit was able to achieve a significant reduction in complexity in the manufacture of components.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдатчик кутової швидкостіuk_UA
dc.subjectбалансування чутливого елементуuk_UA
dc.subjectдинамічна похибка стабілізаціїuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectстатичне балансуванняuk_UA
dc.subjectрежим вимірювання кутової швидкостіuk_UA
dc.subjectмаятниковий акселерометр компенсаційного типуuk_UA
dc.subjectangular velocity sensoruk_UA
dc.subjectmathematical modeluk_UA
dc.subjectdynamic stabilization erroruk_UA
dc.subjectstatic balancinguk_UA
dc.subjectinertial navigation systemsuk_UA
dc.subjectpendulum accelerometer compensation typeuk_UA
dc.subjectbalancing the sensing elementuk_UA
dc.titleМетоди та моделі зменшення динамічних похибок при вимірюванні кутової швидкості рухомих об’єктівuk_UA
dc.title.alternativeMethods and models for reducing dynamic errors when measuring the angular velocity of moving objectsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради К 26.062.18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref.pdfавтореферат71.49 MBAdobe PDFView/Open
dis.pdfдисертація4.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.