Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоскальова, Людмила-
dc.contributor.authorПодпльота, Світлана-
dc.date.accessioned2021-04-23T11:04:10Z-
dc.date.available2021-04-23T11:04:10Z-
dc.date.issued2021-04-15-
dc.identifier.citationМоскальова Л. Модернізація виховного процесу в освітньому просторі України / Москальова Людмила, Подпльота Світлана // Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної,О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С. 52-56.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-95078-4-7-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49852-
dc.description.abstractУ статті наведено чотири напрями, на які система освіти повинна зосередити свою увагу для зміцнення демократичних і моральних цінностей.Особливий акуент робиться на тьютерській системі. Стверджується, що використання тьюторських технологій в освіті має забезпечити результативність виховного процесу, поповнити нестачу знань про моральні цінності та норми суспільства й мотивувати на моральне самовиховання молоді. Актуальність теми пов’язан із посиленням незадоволеності плодами постмодерністського дитино центристського підходу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКафедраuk_UA
dc.subjectрозвиток пізнавальних навичокuk_UA
dc.subjectметодики викладанняuk_UA
dc.subjectроль педагога як носія моральних цінностейuk_UA
dc.subjectетичні дилемиuk_UA
dc.subjectцінності і норми сучасного суспільстваuk_UA
dc.subjectтьютерська системаuk_UA
dc.titleМодернізація виховного процесу в освітньому просторі Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc159.9:629.7.001.76 (063)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень" 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
москальова2.pdf168.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.