Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50017
Title: Методи агрегації інформації профілів соціальних мереж
Authors: Панченко, Ілля Олександрович
Keywords: дипломна робота
користувацька перевага
групова фільтрація
нейронна мережа
аналіз попиту
веб-портал
Issue Date: Dec-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Користувачі зазвичай оцінюють лише невелику частину товарів, що є в каталозі, і завдання рекомендаційної системи - узагальнити цю інформацію і передбачити ставлення клієнта до інших товарів, про які нічого не відомо. Іншими словами потрібно заповнити всі незаповнені клітинки на зображенні вище. Шаблони споживання у людей різні, і не обов'язково повинні рекомендуватися нові товари. Можна показувати повторні позиції, наприклад, для поповнення запасу. За цим принципом виділяють дві групи товарів. – повторювані. Наприклад, шампуні або бритвені верстати, які потрібні завжди. ¬Неповторювані. Наприклад, книги або фільми, які рідко набувають повторно.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: доц. Артамонов Є.Б.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50017
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютеризованих систем управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2020_123_Панченко_І_О.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.