Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ілля Олександрович-
dc.date.accessioned2021-05-05T06:28:40Z-
dc.date.available2021-05-05T06:28:40Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50017-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: доц. Артамонов Є.Б.uk_UA
dc.description.abstractКористувачі зазвичай оцінюють лише невелику частину товарів, що є в каталозі, і завдання рекомендаційної системи - узагальнити цю інформацію і передбачити ставлення клієнта до інших товарів, про які нічого не відомо. Іншими словами потрібно заповнити всі незаповнені клітинки на зображенні вище. Шаблони споживання у людей різні, і не обов'язково повинні рекомендуватися нові товари. Можна показувати повторні позиції, наприклад, для поповнення запасу. За цим принципом виділяють дві групи товарів. – повторювані. Наприклад, шампуні або бритвені верстати, які потрібні завжди. ¬Неповторювані. Наприклад, книги або фільми, які рідко набувають повторно.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкористувацька перевагаuk_UA
dc.subjectгрупова фільтраціяuk_UA
dc.subjectнейронна мережаuk_UA
dc.subjectаналіз попитуuk_UA
dc.subjectвеб-порталuk_UA
dc.titleМетоди агрегації інформації профілів соціальних мережuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2020_123_Панченко_І_О.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.