Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомар, Д.Ю.-
dc.contributor.authorKomar, D.Y.-
dc.date.accessioned2021-05-05T11:20:28Z-
dc.date.available2021-05-05T11:20:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКомар Д.Ю. Реклама в сфері індустрії краси : особливості просування // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 309-312uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50079-
dc.description1. Орлова, А. К. Индустрия красоты (Социокультурные аспекты) : дисс. ... канд. социол. наук : 22.00.04 [Електронний ресурс] / А. К. Орлова. – М., 2005. - 186 с. // Библиотека диссертаций. — Режим доступу: http://www.dslib.net/socstruktura/industrija-krasoty.html. 2. Каюмов, С. Ф. Прибыльный салон красоты. Советы владельцам и управляющим / С. Ф. Каюмов, М. Ю. Сергеев. – СПб. : Питер, 2009. – 320 с. 3. Ходаков, А. Эволюция мысли по совместной рекламе салонов красоты [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.newsalon.ru/5/0. php?show_art=6197. 4. Махнева, И. А. Входные барьеры и конкурентные преимущества в малом бизнесе на примере рынка парикмахерских и салонов красоты / И. А. Махнева, Я. Н. Титова // Актуальные вопросы современной науки. – 2012. – No 22. – С. 157-163.uk_UA
dc.description.abstractІндустрія краси останнім часом дуже популярна в суспільстві. Вона працює на стиках різних сфер: послуг салонів краси, медицини, освіти, екології тощо. Високий рівень конкуренції в індустрії краси призводить до боротьби за кожного потенційного відвідувача. Потужною зброєю в цій боротьбі виступає реклама, оскільки для салону краси важливим є не просто створення креативного простору та пошуку фахівців, але і розповсюдження інформації та залучення клієнтів.uk_UA
dc.description.abstractThe beauty industry has recently become very popular in society. She works at the intersection of various fields: beauty salon services, medicine, education, ecology, etc. The high level of competition in the beauty industry leads to a struggle for every potential visitor. Advertising is a powerful weapon in this fight, because for a beauty salon it is important not only to create a creative space and find professionals, but also to disseminate information and attract customers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectіндустрія красиuk_UA
dc.subjectbeauty industryuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectсалон красиuk_UA
dc.subjectbeauty salonuk_UA
dc.subjectЗМІuk_UA
dc.subjectmediauk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.titleРеклама в сфері індустрії краси : особливості просуванняuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising in the beauty industry: features of promotionuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Комар.pdfтези конференції289.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.