Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГнатюк, Лілія Романівна-
dc.contributor.authorГнатюк, Лилия Романовна-
dc.contributor.authorGnatiuk, Liliia-
dc.contributor.authorКочка, А.С.-
dc.date.accessioned2021-05-13T05:42:13Z-
dc.date.available2021-05-13T05:42:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГнатюк Л. Р. Вимоги до візуальних комунікацій у дизайні освітнього середовища / Л. Р. Гнатюк, А. С. Кочка // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. – К.: КНУБА, 2018. - Вип. 50. - С. 33-40.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50352-
dc.description.abstractСтаття розкриває та систематизує особливості візуального комунікації та їх роль і місце в проектуванні навколишнього середовища. проаналізовано концепцію системи інформування та її значення в побуті, значення семіотики, її основні проблеми та участь у інформативному система. Виходячи з основних критеріїв, інтуїції та простоти візуального образу, коли аналізуючи інформаційне середовище, пропонується оптимальне дизайнерське рішення, тобто підходить для розробки дизайну навчального середовища. Перелічені типи приміщення, де необхідні візуальні комунікації. Дизайн інформації розглядається система в інклюзивних навчальних закладах. Вимоги до дизайну розкрито розвиток в інклюзивних навчальних закладах.uk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрываются и систематизируются особенности визуального коммуникации и их роль и место в дизайне окружающей среды. В анализируется концепция системы информирования и ее значение в доме, значение семиотики, ее основные проблемы и ее участие в познавательной система. Исходя из основных критериев интуиции и простоты визуального образа, когда Анализируя информационную среду, предлагается оптимальное проектное решение, которое подходит для разработки дизайна учебной среды. Перечисленные виды помещения, где необходимы визуальные коммуникации. Дизайн информации рассматривается система инклюзивных образовательных учреждений. Требования к оформлению развития в инклюзивных образовательных учреждениях.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals and systematizes the special features of visual communications and their role and place in the design of the environment. The concept of informing system and its significance in the home is analyzed, the significance of semiotics, its main problems and its involvement in the informative system. Based on the main criteria, intuition and simplicity of the visual image, when analyzing the information environment, an optimal design solution is proposed that is suitable for developing the design of the learning environment. The listed types of premises where visual communications are necessary. The design of information system in inclusive educational institutions is considered. Requirements for design development in inclusive educational institutions are revealed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectвізуальні комунікаціїuk_UA
dc.subjectвізуальна культураuk_UA
dc.subjectінформативна системаuk_UA
dc.subjectсеміотикаuk_UA
dc.subjectестетикаuk_UA
dc.subjectнавчальне середовищеuk_UA
dc.subjectвизуальные коммуникацииuk_UA
dc.subjectвизуальная культураuk_UA
dc.subjectинформативная системаuk_UA
dc.subjectсемиотикаuk_UA
dc.subjectэстетикаuk_UA
dc.subjectучебная средаuk_UA
dc.subjectvisual communicationuk_UA
dc.subjectvisual cultureuk_UA
dc.subjectinformative systemuk_UA
dc.subjectsemioticsuk_UA
dc.subjectaestheticsuk_UA
dc.subjecteducational environmentuk_UA
dc.titleВимоги до візуальних комунікацій у дизайні освітнього середовищаuk_UA
dc.title.alternativeТребования к визуальной коммуникации в дизайнерском образовательном среда.uk_UA
dc.title.alternativeRequirements to Visual Communication in the Design educational environment.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc72.053:655.3.066.24(045)uk_UA
Appears in Collections:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.