Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50355
Title: | Критерії вибору колірних палітр у геймдизайні |
Other Titles: | Criteria for choosing color palettes in game design |
Authors: | Денисенко, Данило Миколайович |
Keywords: | геймдизайн game design ігрове середовище game environment проектування designing інтерфейс interface дизайн design колірна палітра color palette |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Денисенко Д.М. Критерії вибору колірних палітр у геймдизайні // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. - Київ, 2021, - С. 387-389. |
Abstract: | Розглянуто значення кольору у геймдизайні. Встановлено, що це один з ключових факторів створення захоплюючих ігор. Колір в геймдизайні покликаний пробуджувати емоційні реакції у користувача, надавати об’єктам реалістичності, надавати елементам ігрового середовища зрозумілості та розрізненості, створювати у користувача візуальний інтерес, створювати символічні повідомлення, будувати візуальну ієрархію, реалізувати механіку гри, естетичну привабливість тощо. При виборі колірного рішення у процесі проектування комп’ютерних ігор потрібно зважати на жанр гри, стилістику, аудиторію (вік, стать, ігровий досвід). The importance of color in game design is considered. It is established that this is one of the key factors in creating exciting games. Color in game design is designed to arouse emotional reactions in the user, to give realism to objects, to give elements of the game environment clarity and diversity, to create visual interest in the user, to create symbolic messages, to build visual hierarchy, to realize game mechanics, aesthetic appeal. When choosing a color solution in the process of designing computer games, you need to take into account the genre of the game, style, audience (age, gender, gaming experience). |
Description: | Games and interactive media earnings rose 12% to $139.9 B in 2020 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://www.superdataresearch.com/ blog/2020-year-in-review What is Game Design. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://www.internationalstudent.com/study-game-design/what-is-game-design/ Ларионова А. Ю., Ризен Ю. С. Основы использования цвета в рамках геймдизайна. Computer Graphics, Lightning Engineering and Design. № 24–27, 2018. С. 442–445. Anjin Anhut. Color Theory For Game Design 1 of 4 – Fundamentals. [Елек-тронний ресурс]. — Режим доступу: http://howtonotsuckatgamedesign. com/2014/11/color-theory-game-design-1-fundamentals/ Rob Miracle. Great game design tips: the art of color. [Електронний ре-сурс]. — Режим доступу: https://coronalabs.com/blog/2017/08/24/great-game-design-tips-the-art-of-color/ |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50355 |
Appears in Collections: | Політ. Мультимедійні технології та системи (семінар). 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези Денисенко Д.pdf | тези конференції | 174.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.