Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50358
Назва: Аспекти формування середовища дитячих дошкільних закладів
Інші назви: Аспекты формирования среды детских дошкольных учреждений
Aspects of the formation of the environment of children's preschool institutions
Автори: Гнатюк, Лілія Романівна
Гнатюк, Лилия Романовна
Gnatiuk, Liliia
Ярмоленко, Н.
Ключові слова: дитячі дошкільні заклади
прийоми
засоби
формотворення
дизайн середовища
детские дошкольные учреждения
прийом
средства
формообразования
shaping
children's preschool institutions
method
means
Дата публікації: 2011
Видавництво: Київський національний університет будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Ярмоленко Н. Аспекти формування середовища дитячих дошкільних закладів / Н. Ярмоленко, Л. Р. Гнатюк // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2011. - Вип. 28. - С. 199-206.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослудженню аспектів гармонійного формотворення середовища дитячих дошкільних закладів. Дослідження проведено на сучасних зразках. На основі проведеного аналізу виявлено основні елементи формування сучасного сердовища дитячих дошкільних закладів.
The article is devoted to the study of aspects of harmonious shaping of the environment of children's preschool institutions. The study was conducted on modern samples. Based on the analysis, the main elements of the formation of the modern environment of children's preschool institutions are identified.
Статья посвящена дослудженню аспектов гармоничного формообразования среды детских дошкольных учреждений. Исследование проведено на современных образцах. На основе проведенного анализа выявлены основные элементы формирования современного сердовища детских дошкольных учреждений.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50358
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри дизайну інтерє'ру



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.