Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50633
Title: Методологічні основи та функціонування CRM-систем
Authors: Чарторинський, Дмитро Ярославович
Keywords: дипломна робота
crm-система
інтелектуальний аналіз даних
дерево прийняття рішень
технології функціонування
модель
Issue Date: Dec-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: CRM (customer relationship management, система управління взаємовідносинами з клієнтами) - прикладне програмне забезпечення, призначене для автоматизації взаємодії з клієнтами (замовниками), зокрема для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування клієнтів. Досягається це за рахунок збереження інформації про клієнтів, історії взаємин з ними, поліпшення відповідних бізнес-процесів і подальшого аналізу результатів. CRM-система дає кожному - від продажів, обслуговування клієнтів, розвитку бізнесу, рекрутингу, маркетингу чи будь-якого іншого напряму бізнесу - кращий спосіб керувати зовнішніми взаємодіями та відносинами, що сприяють успіху.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: д.т.н., професор Вавіленкова Анастасія Ігорівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50633
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2020_123_ЧарторинськийДЯ.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.