Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGritsiuk, Bogdan-
dc.contributor.authorГрицюк, Богдан-
dc.date.accessioned2021-06-14T11:48:02Z-
dc.date.available2021-06-14T11:48:02Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationGritsiuk B. Designing the future of the USA airport security // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National Aviation University. – Kyiv, 2021. – 215P.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51114-
dc.description1. Syracuse University. College of visual and performing arts. URL: https://vpa.syr.edu/academics/design/programs/industrial-interaction-design-bid/2020-iid-thesis-exhibition/future-of-airport-security/ 2. ACI Insights. URL: https://blog.aci.aero/designing-the-future-of-airport-security/uk_UA
dc.description.abstractAccording to a 2019 Ipsos Global Market Research survey, speed and efficiency in the preflight experience are the most important components of the user journey. Primary research showed passengers spend an average of 21-30 minutes to get past airport security in the United States. The Department of Homeland Security states the Transportation Security Administration deploys more than 2,300 officers trained in behavior detection at airports across the country. In a 1993 book published by Brian Massumi, “The Politics of Everyday Fear”, states that a mindset to prevent an incident that has already happened will only influence the incident to happen again. Controlling the prevention of another terrorist attack by checking people, bags, and objects as risks, doesn’t allow for someone to clearly see problem. Primary research showed that 6 out of 17 participants experienced a racial incident by security during their check-in process.uk_UA
dc.description.abstractЗгідно з опитуванням Ipsos Global Market Research 2019 року, швидкість та ефективність передпольотного досвіду є найважливішими складовими подорожі користувача. Первинне дослідження показало, що пасажири витрачають в середньому 21-30 хвилин, щоб пройти повз безпеку аеропорту в США. Департамент національної безпеки заявляє, що Адміністрація транспортної безпеки розміщує в аеропортах по всій країні понад 2300 офіцерів, які пройшли навчання з виявлення поведінки. У книзі 1993 року, опублікованій Брайаном Массумі, «Політика повсякденного страху», зазначається, що мислення для запобігання інциденту, який уже стався, лише вплине на повторення інциденту. Контроль запобігання черговому терористичному нападу, перевіряючи людей, сумки та предмети як ризики, не дозволяє комусь чітко бачити проблему. Первинне дослідження показало, що 6 із 17 учасників пережили расовий інцидент під час реєстрації.uk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectsecurityuk_UA
dc.subjectairportuk_UA
dc.subjectpassengeruk_UA
dc.subjectbiometrics technologyuk_UA
dc.subjectdesigninguk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectпасажириuk_UA
dc.subjectбіометричі технологіїuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.titleDesigning the future of the USA airport securityuk_UA
dc.title.alternativeПроектування майбутньої безпеки аеропорту в СШАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ. Організація перевезень і управління на транспорт. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gritsiuk B.M..pdfThesis113.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.