Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51126
Title: Просування туристичного продукту через соціальні мережі (на прикладі туристичного підприємства)
Authors: Завада, Юлія Андріївна
Keywords: дипломна робота
туризм
туристичний продукт
просування
соціальні мережі
туристичне підприємство
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Завада Ю.А. Просування туристичного продукту через соціальні мережі (на прикладі туристичного підприємства) - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 82 с.
Abstract: Соціальні мережі змінили кожен аспект нашого життя, включаючи спосіб отримання інформації. Ці події суттєво вплинули головним чином на бізнес шляхом упровадження нових маркетингових стратегій. Туризм, будучи одним з найбільш яскравих секторів світової економіки, безсумнівно, є частиною всього цього. Туристична галузь є високо конкурентоспроможною. Як тільки туристичні компанії усвідомлюють можливі переваги соціальних медіа для свого бізнесу, вони використовують способи, за допомогою яких можуть підвищити пізнаваність свого бренду та туристичного продукту, який пропонують.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. к. н., Беркова Оксана Петрівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51126
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2021_242_Завада Ю.pdfДипломна робота2.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.