Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51126
Назва: Просування туристичного продукту через соціальні мережі (на прикладі туристичного підприємства)
Автори: Завада, Юлія Андріївна
Ключові слова: дипломна робота
туризм
туристичний продукт
просування
соціальні мережі
туристичне підприємство
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Завада Ю.А. Просування туристичного продукту через соціальні мережі (на прикладі туристичного підприємства) - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 82 с.
Короткий огляд (реферат): Соціальні мережі змінили кожен аспект нашого життя, включаючи спосіб отримання інформації. Ці події суттєво вплинули головним чином на бізнес шляхом упровадження нових маркетингових стратегій. Туризм, будучи одним з найбільш яскравих секторів світової економіки, безсумнівно, є частиною всього цього. Туристична галузь є високо конкурентоспроможною. Як тільки туристичні компанії усвідомлюють можливі переваги соціальних медіа для свого бізнесу, вони використовують способи, за допомогою яких можуть підвищити пізнаваність свого бренду та туристичного продукту, який пропонують.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. к. н., Беркова Оксана Петрівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51126
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2021_242_Завада Ю.pdfДипломна робота2.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.