Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрусенко, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-06-16T13:24:07Z-
dc.date.available2021-06-16T13:24:07Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51163-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: старший викладач Дацун Олена Вікторівнаuk_UA
dc.description.abstractНа сьогоднішній день тривожність виступає одним з ключових понять сучасної психології, що пов'язано з розповсюдженістю даного феномена в житті людини. Стосунки, робота, навчання, особистісна сфера – усі ці напрямки існування та функціонування особистості може зачіпати тривожність. Нерідко вона стосується переживань людини і з приводу майбутнього, що проявляється як схильність негативно реагувати на події, які ще не відбулися та не набули своєї визначеності. Феномен тривожності вивчали багато вчених, серед яких були 3. Фрейд, В.Н. Мясищев, Н.В. Імедадзе, Н.Д. Левітов, Р. Лазарус, В.Р. Кисловская, Н.І. Наєнко, В. Астапова, Л.І. Божович, В.В. Білоуса, В.Ф. Березина та інші. Проте важливою частиною психічно здорової та зрілої особистості є усвідомлення неминучості свого майбутнього, яке нерозривно пов'язане з її теперішнім і минулим. Крім того, саме в майбутнє спрямований вектор устремлінь, бажань і цілей людини. У юнацькому віці проблема тривожності щодо майбутнього постає більш гостро, ніж в інші вікові періоди, адже саме у цей етап на людину накладаються значима для подальшого життя необхідність прийняти відповідальність за свій вибір – стосовно навчання, роботи тощо. Випускники бакалаврату ж тепер стикаються з необхідністю обирати професію за спеціальністю, вибудовувати більш конкретні плани та братися за їхнє здійснення. У той же час саме на юнацькому віковому етапі у випускників бакалаврату гостро постає проблема їхнього становлення. Саме у цей час закінчується формування більшості психологічних процесів, відповідно до яких розвивається структурований і усвідомлений образ себе, аважливим предметом дослідження психологів стає Я-концепція. Адже вона стає однією з найважливіших детермінант поведінки юнака, від неї залежать вчинки, уявлення особистості про себе та світ.Дослідженням Я-концепції займалися такі вчені, як А. Маслоу, К. Роджерс, Е. Еріксон. Б.Г. Ананьєв, І.С. Кон, Д.А. Леонтьєв, В.В. Столін, А.А. Реан та інші. Окрім цього варто зазначити, що питання тривожності та Я-концепції знаходяться на межі вивчення багатьма галузями психологічних знань, а саме загальна психологія, диференціальна психологія, вікова психологія, соціальна психологія, педагогічна психологія, психокорекція тощо. Так, загальна та диференціальна психології вивчають сам феномен даних утворень, їхні загальні особливості та індивідуальні відмінності для кожного індивіда. Вікова психологія досліджує особливості їх на кожному віковому етапі, а педагогічна психологія та психокорекція дозволяють віднаходити шляхи щодо подолання проблеми тривожності та допомогти у формуванні Я-концепції юнака. Аналіз літератури дає можливість констатувати, що існуючі дослідження даної проблематики не дають остаточної відповіді щодо особливостей взаємозв’язку Я-концепції та формуваннятривожності щодо майбутнього у випускників бакалаврату. Що й обумовило вибір теми нашої дипломної роботи: «Взаємозв’язок Я-концепції з формуванням тривожності до майбутнього у випускників бакалаврату».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectтривожність щодо майбутньогоuk_UA
dc.subjectя-концепціяuk_UA
dc.subjectкомпоненти я-концепціїuk_UA
dc.subjectя-ідеальнеuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectегоїзмuk_UA
dc.titleВзаємозв’язок Я-концепції з формуванням тривожності до майбутнього у випускників бакалавратуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2021_053_АндрусенкоА.О..pdfДипломна робота1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.