Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51180
Title: Туристичні бренди українських міст
Authors: Пчеловський, Віктор Анатолійович
Keywords: дипломна робота
туризм
бренд
туристичний бренд
україна
розвиток туризму
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Пчеловський В.А. Туристичні бренди українських міст - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 73 с.
Abstract: Нині у світі спостерігається зростання міжтериторіальної конкуренції: регіони знаходяться в полі конкуренції один з одним за іноземні і внутрішні інвестиції, увагу і лояльність влади, залучення кваліфікованої робочої сили та інші ресурси розвитку. В таких умовах зростає роль позиціонування, що сприяє окремим містам, регіонам і навіть країнам залученню коштів для свого розвитку. Метою територіального позиціонування є виділення ключових характеристик міст, а в деяких випадках і створення чітких орієнтирів, які вказують на їх територіальну особливість. Іншими словами, необхідно виявити головні цінності і пріоритети, які відрізняють одне місто від інших, визначити конкурентні переваги, перспективи створення бренду та в підсумку створити ефективний бренд.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., д. геогр. н., Вишневський Віктор Іванович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51180
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2021_242_Пчеловський В.pdfДипломна робота1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.