Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51219
Title: Комп'ютерна програма відображення технічного стану енергозабезпечення аеропорту
Authors: Хміль, Анна Володимирівна
Keywords: відображення технічного стану
діагностичні системи
енергозабезпечення аеропорту
локальна підсистема
дипломна робота
комп'ютерна програма
Issue Date: Feb-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: У структурі транспортної системи повітряний (або авіаційний) транспорт займає специфічне положення по відношенню до інших видів транспорту. Відомі райони виробничої діяльності, транспортна доступність яких формується виключно авіаційними перевезеннями. Аеропорти цивільної авіації є ключовими елементами авіаційного транспорту. Разом з повітряними трасами аеропорти формують мережу комерційних підприємств, які здійснюють надання транспортних послуг регулярного і нерегулярного характеру. Сучасний формат вимог по експлуатації аеропортів цивільної авіації визначає необхідність забезпечення високого рівня безпеки виробництва польотів. Електрифікація основних виробничих процесів в даний час настільки високого рівня, що навіть короткочасне припинення подачі електроенергії серйозно впливає на вихід готової продукції, істотно знижує продуктивність праці і може привести до великих матеріальних втрат. Не є винятком і аерофлот. У всіх службах Аерофлоту основним видом енергії є електрична енергія. Тому відключення електроживлення практично паралізує діяльність цього складного виробничого об'єднання. Порушення електропостачання АТБ, складів ПММ, аеровокзалу та інших виробничих вузлів призведе до припинення підготовки ПС до польотів затримок рейсів і порушенні регулярності польотів. Знеструмлення КДП та інших об'єктів посадки УПС призводить до різкого зменшення ефективності виробництва аеропортів, може спричинити за собою його закриття, а при несприятливому збігу обставин є причиною льотної події і навіть катастрофи, тому до надійності електропостачання аеропорту пред'являється підвищену вимогу, які необхідно виконувати. Отже, раціональна побудова схеми електропостачання аеропорту має серйозне значення. Впровадження клієнт-серверних систем діагностування дозволяє збільшити ефективність роботи технічного персоналу, збирати дані про об’єкт в будь-який момент його експлуатації. Система діагностування розширює можливості дистанційного управління системою за рахунок того, що система діагностування об’єкта буде формувати команди управління з урахуванням його технічних можливостей на даний момент. Проектування системи діагностування як розподіленої системи підвищує надійність та ефективність діагностування систем, дозволяє організувати взаємодію локальних систем діагностування та локальних систем управління під керівництвом системи управління та системи діагностування другого рівня.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51219
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.