Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвменова, Ольга Костянтинівна-
dc.date.accessioned2021-06-22T08:52:40Z-
dc.date.available2021-06-22T08:52:40Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51262-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: канд. пед. наук, доцент Кокарєва Анжеліка Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі проблема корекції, розвитку і зміцнення психічного здоров’я набирає все більшої актуальності через зростання нервово-психічних захворювань. А питання дослідження самосвідомості людини, зокрема самооцінки як її компонента, набуває все більшого розповсюдження в психологічній літературі. Сучасне суспільство цікавиться новими шляхами розширення своєї самосвідомості, формуванням більш ефективних засобів саморозвитку та самоактуалізації окремих його членів та корекції вад. Суспільство постійно йде вперед, вимоги до корекційної роботи теж змінюються. Теперішній студент, при можливості виходу в інтернет, вже не буде задоволений запропонованими типовими вправами на підвищення самооцінки. Сьогодні перед психологами стоїть складне завдання в пошуці технологій що мають більше ефективність в терапевтичній, корекційній, навчальній роботах. Так психологічна практика останнього десятиліття поповнилась методом казкотерапії. Взагалі казки є формою культурної спадщини, вони завжди несуть приховане послання та справляють виховний і терапевтичний вплив. Психоаналітик К.Естес визначала казку як вітамін для душі: «Казка – це ліки…Вони мають цілющу силу... У казках містяться засоби, які дозволяють виправити чи відродити будь-яку втрачену душевну пружину…У казках є настанови, які допомагають нам прориватися крізь життєві терни». Додатково казкотерапія приваблює під час корекційної роботи універсальністю, під час роботи зі студентами відбувається відкриття підсвідомих знань, що в даний момент є психотерапевтичними. Казкотерапія активізує ресурсну складову, потенціал особистості. Проблема самооцінки розглядалась багатьма авторами: І.С. Кон, К. Роджерс, С. В. Жилін, Г. В. Лозова. Проте результати є доволі несистематизованими та суперечливими, а дослідження самооцінки такої соціальної групи, як студентство, в більшості випадків обмежується лише встановленням зв’язків між рівнем самооцінки та іншими особистісними характеристиками. Загалом проблема особливості корекції самооцінки та дослідження можливостей даного процесу в студентів, зокрема засобами казкотерапії, досі залишається мало розробленою. Саме цим і обумовлена тема нашої дипломної роботи: «Розвиток самооцінки студентів засобами казкотерапії».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectказкотерапіяuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectособистісна кризаuk_UA
dc.subjectпрофесійна самоідентифікаціяuk_UA
dc.titleРозвиток самооцінки студентів засобами казкотерапіїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЛСК_2021_053_Євменова О.К..pdfДипломна робота1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.