Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51567
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудка, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorDudka, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-06-30T08:37:03Z-
dc.date.available2021-06-30T08:37:03Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationДудка Т.Ю. Структуротворчий характер крос-культурної компетентності крізь призму професійної підготовки викладачів вищої школи / Т.Ю. Дудка // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2021. – С. 26-27uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51567-
dc.description.abstractУ системі координат неперервного глобального розвитку, педагогічна спільнота прийшла до усвідомлення необхідності практичного моделювання інноваційних підходів, зорієнтованих на розвиток загальнокультурного та інтелектуального потенціалу суб’єктів пізнання. У зв’язку з цим, актуалізувалася проблема розробки дієвих підходів до формування крос-культурної компетентності, націлених на реалізацію прикладних завдань освіти. Проте, на сьогодні проблемним залишається питання повільного впровадження вищеназваних підходів в освітній процес підготовки майбутніх викладачів вищої школи. А в цей час, на політичній карті світу спостерігається стрімка конкуренція країн у боротьбі за найбільш кваліфікованих фахівців, що актуалізує дослідження заданою темою проблематики. У відповідь на такі соціокультурні запити, вищі школи відреагували створенням нових навчальних курсів і програм, центрованих на подолання міжкультурних бар’єрів, розв’язання міжнародних протирічь та примноження напрямів транснаціонального співробітництва на усіх управлінських рівнях.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the phenomenon of «cross-cultural competence» in terms of interdisciplinarity. The task is quite complex and requires an appropriate level of training, especially education. The importance of the latter point has been reflected. Western scholars have focused on the idea that interculturally centered learning and education are quite important in the formation of cross-cultural competence.It is emphasized that interculturally centered learning actualizes the increase of knowledge and contributes to the expansion of a range of inocultural interactions at the interpersonal level.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкрос-культурна компетентністьuk_UA
dc.subjectформування крос-культурної компетентностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка викладачівuk_UA
dc.subjectвикладачі вищої школиuk_UA
dc.subjectkros-kul'turna competenceuk_UA
dc.subjectforming of kros-kul'turnoy competenceuk_UA
dc.subjectprofessional preparation of teachersuk_UA
dc.subjectteachers of higher schooluk_UA
dc.titleСтруктуротворчий характер крос-культурної компетентності крізь призму професійної підготовки викладачів вищої школиuk_UA
dc.title.alternativeStrukturotvorchiy character of kros-kul'turnoy competence through the prism of professional preparation of teachers of higher schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дудка Т.Ю..pdfстаття376.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.