Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДробот, Ольга Вячеславівна-
dc.contributor.authorDrobot, Olga-
dc.date.accessioned2021-06-30T08:41:09Z-
dc.date.available2021-06-30T08:41:09Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationДробот О.В. Психологічні умови формування індивідуально-психологічних якостей особистості оператора контактного центру / О.В. Дробот // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2021. – С. 24uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51569-
dc.description.abstractПроблема формування компетентного фахівця, його професійних якостей безпосередньо пов’язана з формуванням його особистісних характеристик. Вирішення цього питання передбачає насамперед досконале вивчення психологічних особистісних якостей вже працюючих спеціалістів. Професія оператора контактного центру належить до професій типу «людина-людина» і тому висуває особливі вимоги до особистості працівника, зокрема, необхідності постійної рефлексії щодо змісту предмета своєї діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe article explores the concept of individual psychological qualities of the contact center operator, identifies the psychological features of the profession and traces individual such qualities through adolescence and adulthood. Individual-psychological qualities are defined as stable personality traits that develop through activities and determine the peculiarities of interaction with the environment.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectоператор контактного центруuk_UA
dc.subjectформування фахівцяuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливостіuk_UA
dc.subjectнервова системаuk_UA
dc.subjectoperator of contact centeruk_UA
dc.subjectforming of specialistuk_UA
dc.subjectpsychological featuresuk_UA
dc.subjectnervous systemuk_UA
dc.titleПсихологічні умови формування індивідуально-психологічних якостей особистості оператора контактного центруuk_UA
dc.title.alternativePsychological terms of forming individually psychological qualities of personality of operator of contact centeruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дробот О.В..pdfстаття479.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.