Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51592
Название: Формування мотиваційного компонента освітньої діяльності у студентів закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання
Другие названия: The students of establishments of higher education have forming of motivational component of educational activity in the conditions of the controlled from distance studies
Авторы: Лаврухіна, Тетяна Василівна
Lavrukhina, Tetiana
Ключевые слова: освітня діяльність
дистанційне навчання
мотиваційний компонент
мотивація до навчання
educational activity
distance studies
motivational component
motivation is to the studies
Дата публикации: апр-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Лаврухіна Т.В. Формування мотиваційного компонента освітньої діяльності у студентів закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання / Т.В. Лаврухіна// Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2021. – С. 44-45
Краткий осмотр (реферат): Сучасна соціально-медична та епідемічна ситуація, що панує вже впродовж року вплину на освітнє середовище, а саме, на стан вищої освіти та її організацію. Швидкий перехід та панування дистанційного навчання вплинуло на мотиваційний компонент навчальної діяльності сучасних студентів. На сьогодні ми маємо як позитивні зміни (мобільне відвідування занять) так і негативні, а саме, зниження мотиваційного компоненту навчальної діяльності сучасних студентів вищих навчальних закладів. Перехід до дистанційного навчання у ВНЗ виявив, що більшість методів мотивації до навчальної діяльності працюють не так ефективно, як в традиційній вищій школі.. Наприклад, студенти не можуть порівняти свої досягнення з успіхами інших, існують у власному он-лайн просторі, де спілкування відбувається в основному з викладачами. Отже, постає проблема формування мотиваційного компоненту навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання.
In this article the mechanisms of students motivation in distance education in higher education are reviewed, the researches of modern domestic and foreign scientists on this issue are analyzed, the major practical recommendations for improving motivation in distance learning are highlighted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51592
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лаврухіна Т.В..pdfстаття484.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.