Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51592
Назва: Формування мотиваційного компонента освітньої діяльності у студентів закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання
Інші назви: The students of establishments of higher education have forming of motivational component of educational activity in the conditions of the controlled from distance studies
Автори: Лаврухіна, Тетяна Василівна
Lavrukhina, Tetiana
Ключові слова: освітня діяльність
дистанційне навчання
мотиваційний компонент
мотивація до навчання
educational activity
distance studies
motivational component
motivation is to the studies
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Лаврухіна Т.В. Формування мотиваційного компонента освітньої діяльності у студентів закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання / Т.В. Лаврухіна// Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2021. – С. 44-45
Короткий огляд (реферат): Сучасна соціально-медична та епідемічна ситуація, що панує вже впродовж року вплину на освітнє середовище, а саме, на стан вищої освіти та її організацію. Швидкий перехід та панування дистанційного навчання вплинуло на мотиваційний компонент навчальної діяльності сучасних студентів. На сьогодні ми маємо як позитивні зміни (мобільне відвідування занять) так і негативні, а саме, зниження мотиваційного компоненту навчальної діяльності сучасних студентів вищих навчальних закладів. Перехід до дистанційного навчання у ВНЗ виявив, що більшість методів мотивації до навчальної діяльності працюють не так ефективно, як в традиційній вищій школі.. Наприклад, студенти не можуть порівняти свої досягнення з успіхами інших, існують у власному он-лайн просторі, де спілкування відбувається в основному з викладачами. Отже, постає проблема формування мотиваційного компоненту навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання.
In this article the mechanisms of students motivation in distance education in higher education are reviewed, the researches of modern domestic and foreign scientists on this issue are analyzed, the major practical recommendations for improving motivation in distance learning are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51592
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лаврухіна Т.В..pdfстаття484.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.