Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемиченко, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorSemychenko, Valentyna-
dc.contributor.authorАртюшина, Катерина Георгіївна-
dc.contributor.authorArtiushyna, Kateryna-
dc.date.accessioned2021-06-30T09:13:45Z-
dc.date.available2021-06-30T09:13:45Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationСемиченко В.А., Артюшина К.Г. Формування методологічної компетентності молодих вчених / В.А. Семиченко, К.Г. Артюшина // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2021. – С.76-77uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51595-
dc.description.abstractАксіоматичним для сучасної науці є твердження, що успішність наукового дослідження залежить від ретельного опрацювання вихідних методологічних позицій дослідника. Саме рівень методологічного опрацювання дозволяє оцінювати якість проведеного наукового пошуку, його відповідність нормативним вимогам, дозволяє відносити отримані результати до категорії наукових знань. У свою чергу, цей рівень безпосередньо залежить від здатності дослідника коректно визначати методологічні основи дослідження, наявності у нього методологічної компетентності. Під методологічною компетентністю ми розуміємо: 1) сформованість у дослідника критичності мислення, що спрямовує його активність на виявлення суттєвих ознак будь-якого компоненту наукового пошуку; 2) розуміння сутності науки як особливого виду діяльності, що має свою специфіку; 3) наявність знань щодо сутності методології, рівнів методологічного аналізу, функцій методології у конкретних наукових дослідженнях; 4) володіння необхідними уміннями і навичками, що забезпечують коректне методологічне опрацювання обраної наукової проблеми; 5) наявність методологічної рефлексії, тобто, критичного ставлення до себе як науковця, прагнення покроково усвідомлювати доцільність і визначати коректність реалізації всіх компонентів своєї наукової діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of formation of methodological competence of young scientists is declared. The characteristic of methodological competence is given. The results of content analysis of the methodological component in specific studies are presented. The main directions of work on the formation of methodological competence of young scientists are revealed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectметодологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectмолоді вченіuk_UA
dc.subjectформування компетентностіuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectmethodological competenceuk_UA
dc.subjectyoung scientistsuk_UA
dc.subjectforming of competenceuk_UA
dc.titleФормування методологічної компетентності молодих вченихuk_UA
dc.title.alternativeForming of methodological competence of young scientistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семиченко В.А., Артюшина К.pdfстаття484.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.