Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГайдучик, Андрій Іванович-
dc.date.accessioned2021-07-04T15:40:03Z-
dc.date.available2021-07-04T15:40:03Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationГайдучик А. І. Розробка CRM системи кредитно-фінансової організації: кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / А. І. Гайдучик ; НАУ. – Київ, 2021. – 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51721-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.е.н.,Густера О. М.uk_UA
dc.description.abstractСучасні умови розвитку прикладних інформаційних систем вимагають постійного вдосконалення та адаптації до вимог клієнтів. Саме клієнтоорієнтовані CRM-системи є найбільш перспективними та актуальними для сучасного бізнесу. На сьогодні, конкуренція на всіх рівнях ринку досить висока. Компаніям, щоб мати перевагу в конкурентній боротьбі необхідно не лише залучати нових клієнтів, а й утримувати вже існуючих. Проблема утримання та розвитку існуючих клієнтів є інколи більш актуальною, ніж залучення нових. Щоб втримати клієнта необхідно враховувати його побажання та інтереси. Такий підхід до ведення бізнесу називається клієнтоорієнтованим. Проте за великого об’єму клієнтської бази врахування інтересів кожного клієнта є складно доступною метою. Рішенням даної проблеми є впровадження CRM системи. Ця абревіатура розшифровується як Customer Relationship Management, що в перекладі українською означає «управління взаємовідносин з клієнтами». CRM-модель взаємодії визначає, що центром всієї філософії бізнесу є клієнт, а основними напрямками діяльності є заходи з підтримки ефективного маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Підтримка цих бізнес-цілей включає збір, зберігання і аналіз інформації про споживачів, постачальників, партнерів, а також про внутрішні процеси компанії. Функції для підтримки цих бізнес-цілей включають продажі, маркетинг, підтримку споживачів і взаємовідносини клієнт - управління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectCRMuk_UA
dc.subjectсистемиuk_UA
dc.subjectкредитuk_UA
dc.subjectфінансиuk_UA
dc.titleРозробка CRM системи кредитно-фінансової організаціїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Гайдучик А.І. 2021.docxДипломна робота618.87 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.