Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТутченко, Роман Юрійович-
dc.date.accessioned2021-07-04T15:49:06Z-
dc.date.available2021-07-04T15:49:06Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationТутченко Р. Ю. Моделювання системи мотивації персоналу готельно-ресторанного бізнесу: кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / Р. Ю. Тутченко; НАУ. – Київ, 2021. – 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51723-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.е.н., доцент Подскребко О. С.uk_UA
dc.description.abstractОдним з головних завдань підприємств різних форм власності і сфер діяльності є пошук ефективних способів управління робочою силою, забезпечення активізації людського фактора і досягнення найкращих виробничих результатів. За останні двадцять п'ять років, лише кілька проблем в теорії управління обговорювалися так часто, як питання про те, що є стимулом для працівників комерційних організацій. Мотивація працівників індустрії гостинності є одним з найактуальніших викликів для менеджерів. До сих пір мотивація до роботи і супутній стан моралі в промислових відносинах є найважливішими факторами успіху будь-якої організації в сфері гостинності, багато в чому залежать від ефективних міжособистісних відносин між співробітником і клієнтом. Хоча якість послуги в значній мірі суб'єктивна і оцінюється з точки зору критеріїв якості в обслуговуючому, добре відомо, що невдоволення клієнтів послугою в ресторані або готелі залежить від самої послуги. Дослідження показують, що основною причиною повернення клієнта є хороший або поганий сервіс, що надається йому. Вперше гостя може заманити хороший розголос, багатий інтер'єр або різноманітність меню, але вдруге це відбувається завдяки професійній роботі персоналу і високій якості обслуговування, отриманого раніше. Таким чином, високий рівень мотивації до якісної роботи бажаний не просто з організаційної точки зору, а через прямий і очевидний вплив на клієнтів і їх сприйняття якісного сервісу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.titleМоделювання системи мотивації персоналу готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тутченко.pdfДипломна робота461.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.