Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51732
Назва: Формування бізнес-моделі підприємства на прикладі ТОВ «Нова Пошта»
Автори: Троцюк, Катерина Романівна
Ключові слова: дипломна робота
моделювання
система
діяльність
бізнес-модель
підприємство
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Троцюк К. Р. Формування бізнес-моделі підприємства на прикладі ТОВ «Нова Пошта»: кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / К. Р. Троцюк; НАУ. – Київ, 2021. – 93 с.
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність підприємства визначається його здатністю орієнтуватися на клієнта, відповідати запитам споживачів. Це означає, що підприємство як господарюючий суб’єкт на будь-якому рівні повинне на основі аналізу ситуації й своїх стратегічних цілей обрати для себе найкращу модель розвитку бізнесу.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.е.н., Густера О. М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51732
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_ТРОЦЮК.docxДипломна робота2.61 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.