Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51794
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗінчук, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-07-06T08:31:57Z-
dc.date.available2021-07-06T08:31:57Z-
dc.date.issued2021-06-27-
dc.identifier.citationЗінчук М. С. Web-сайт з продажу кави “Кавоман”. Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “Інформаційні управляючі системи та технології”. Національний авіаційний університет.- Київ, 2021. – 43 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51794-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, кандидидат технічних наук, Колісник Олена Василівна.uk_UA
dc.description.abstractНаш вік називають «інформаційним століттям». Це ім’я з’явилося через те, що найважливішим, цінним і необхідним ресурсом є інформація. Оволодіти інформацією та вміння своєчасно, швидко і чітко повідомити клієнтам необхідну інформацію – головне, щоб досягти успіху в сучасній бізнес реальності. В даний час Інтернет може швидко і масово передавати текст, звук, зображення і навіть відео, тобто майже всю інформацію. З точки зору користувача, Інтернет - це величезний інформаційний ресурс, у якому ви можете знайти все, від прогнозів погоди до персональних даних. Інтернет-аудиторія та Інтернет є найбільш швидкозростаючим способом передачі інформації про всю історію людства. Користувачі мережі це ціль, що представляє особливий інтерес для рекламодавців через те, що це факт - серед користувачів Інтернету є багато потенційних клієнтів. Інтернет-торгівля – це діяльність, яка базується на прибутку при купівліпродажу продукції чи послуг. У процесі проведення у певний період фінансових або комерційних операцій використовуючи Інтернет-технології. Наразі Інтернет-торгівля широко розвинена, ми можемо придбати в Інтернеті практично будь-який товар або послугу. Більшість компаній мають власні веб-сайти, візитні картки компанії. Веб-сайт перетворив компанію на сучасне підприємство. Веб-сайт компанії є найважливішим потенційним джерелом інформації для клієнтів та людей, що мають важливе соціальне значення. Сайт містить всю необхідну інформацію про компанію також він надає контактну інформацію та детальну інформацію для спілкування з компетентним персоналом. Такими ресурсами є носій та позиціонування реклами компанії в Інтернеті.8 Актуальність цієї роботи зумовлена попитом на якісні веб-сайти для Інтернет-магазинів. Предметом розробки є розробка сайту Інтернет-магазину "Кавоман". Мета цієї роботи: розробити веб-сайт Інтернет-магазину "Кавоман", створений для ознайомлення потенційних клієнтів з компанією та сферою послуг, що надаються, та для впорядкування та прискорення діяльності адміністратора. Відповідно до цілей в роботі було визначено наступний зміст завдання:  Дослідження технологій, що використовуються при розробці сайтів;  Визначення цілей, ідей та потреби веб-сайту;  Розроблення технічної концепції сайту (структури);  Розроблення технічного завдання на створення веб-сайту;  Розробити програмний продукт для організації, поліпшення, ефективності виробництва та економічної вигоди аналізованого об'єкта.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційнй унівкрситетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectстворення веб-сайтуuk_UA
dc.subjectрозробка дизайнуuk_UA
dc.subjectаналіз аналогівuk_UA
dc.subjectсередовище розробкиuk_UA
dc.subjectмова програмуванняuk_UA
dc.subjectгіпертекстовий препроцесорuk_UA
dc.subjectсистема керуванняuk_UA
dc.titleWeb-сайт з продажу кави “Кавоман”.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Зінчук_М_С.pdfДипломна робота бакалавра1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.