Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаковійчик, Валерія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-07-09T08:40:16Z-
dc.date.available2021-07-09T08:40:16Z-
dc.date.issued2021-06-18-
dc.identifier.citationМаковійчик В.О. Організація обслуговування корпоративних клієнтів на підприємстві. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52003-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, д. е. н. Григорак Марія Юріївнаuk_UA
dc.description.abstractЗапорукою успішного розвитку вітчизняних підприємств в умовах жорсткої конкуренції на ринку послуг є налагодження стійких зв'язків з корпоративними клієнтами. Корпоративними клієнтами прийнято називати юридичних осіб, організації або підприємства, які купують у компанії товар або послугу в великих масштабах, кількох примірниках. Необхідність налагодження ефективних взаємовідносин підприємств з корпоративними клієнтами обумовлена наступними факторами:  загострення конкурентної боротьби на ринку послуг за корпоративних клієнтів, в тому числі і на ринку логістичних послуг;  зростання ризиків обслуговування у зв'язку з економічною та політичною нестабільністю;  існування відчутної переваги у прибутках, отриманих підприємствами на ринку корпоративних послуг на відміну від ринку роздрібних послуг. У зв'язку з цим виникає необхідність пошуку підприємствами досконаліших форм взаємовідносин з корпоративними клієнтами на основі клієнтоорієнтованого підходу. Важливість системного погляду на формування взаємовідносин підприємств з корпоративними клієнтами обумовило актуальність обраної теми дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкорпоративні клієнтиuk_UA
dc.subjectбізнес для бізнесуuk_UA
dc.subjectорганізація обслуговування корпоративних клієнтівuk_UA
dc.subjectпроцес обслуговування корпоративних клієнтівuk_UA
dc.subjectринок логістичних послугuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleОрганізація обслуговування корпоративних клієнтів на підприємствіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073_Маковійчик.pdfПояснювальна записка2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.