Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52057
Название: Система керування закрилками середньомагістрального пасажирського літака зі злітною масою 38-43 тонн
Авторы: Бутинкевич, Олександр Валерійович
Ключевые слова: дипломна робота
бакалавр
літак
система керування закрилками
гідравлічна система
закрилки
Дата публикации: 16-июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): В даній дипломній роботі розглянуто основні відомості про закрилки середньомагістральних пасажирських літаків та проаналізовано фундаментальні особливості різних конфігурацій закрилків. Описано основні льотно-експлуатаційні характеристики літака-прототипа АН-148 та наведено порівняння параметрів модифікацій літака. В роботі зображено зовнішній вигляд літака та загальний вигляд разом з основними габаритними параметрами. Наведена інформація та схеми конструкційних особливостей закрилків літака. Проведено опис будови системи керування закрилками, роботу в різних експлуатаційних конфігурації системи. випадках та наведено своєрідність Проаналізовано основні особливості гідравлічної системи літака-прототипа. Показані вимоги, яким повинна відповідати система керування закрилками для запобігання виникнення небезпечних для життя й здоров’я пасажирів та екіпажу ситуацій, що можуть виникнути через неправильний догляд та ремонт системи й тим самим гарантування довговічності роботи системи. В спеціальній частині дипломного проєкту проведено аналіз гідравлічних втрат в гідроприводі системи керування випуску-прибирання закрилків, визначено джерело максимальних втрат, створено залежність гідравлічних втрат від температури робочої рідини та запропоновано варіанти мінімізації втрат енергії рідини в трубопроводі. В ході аналізу визначено величини основних параметрів гідравлічної системи. Проведено розрахунок максимальних згинальних моментів вздовж ділянки закрилка та визначено запас міцності конструкції закрилка під дією максимальних згинальних моментів в умовах найбільшого навантаження механізації – посадці літака.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52057
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бутинкевич_ОВ_134_ЛВ_БС_2021.pdfПояснювальна записка1.59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.