Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52059
Title: Система керування закрилками далекомагістрального пасажирського літака
Authors: Годіно, Ілля Михайлович
Keywords: дипломна робота
бакалавр
літак
закрилки
механізація
система керування закрилками
гідравлічна система
опорний пристрій закрилків
Issue Date: 16-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Розмір та несуча здатність сучасного крила при проєктуванні літака обирається як компроміс між різними вимогами. Наприклад, більше крило дасть більше підйомної сили та зменшить швидкість і розбіг при зльоті, але збільшить аеродинамічний опір, що, в свою чергу, приведе до погіршення ефективності літака під час крейсерського польоту. Конструкції крил сучасних реактивних літаків оптимізують для швидкості та ефективності саме під час крейсерського польоту, тому що він займає найбільшу частину від часу польоту. Механізація крила компенсує цей компроміс в дизайні, додаючи підйомної сили при зльоті та посадці, зменшуючи швидкість та дистанцію, необхідну для безпечного зльоту і посадки і, відповідно, дозволяє використовувати в польоті більш ефективне крило. В той же час, при проектуванні механізації необхідно враховувати навантаження на її складові частини і саме моделювання та розрахунок такої системи відіграє важливу роль в цьому.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52059
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Годіно_ІМ_134_ЛВ_БС_2021.pdf3.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.