Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПелехатий, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2021-07-09T10:53:58Z-
dc.date.available2021-07-09T10:53:58Z-
dc.date.issued2021-06-16-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52061-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійовичuk_UA
dc.description.abstractВ цій дипломній роботі розглянуто особливості конструкції вантажного літака-прототипу АН-70, його льотно-експлуатаційні характеристики та призначення. Наведено параметри та особливості конструкції для різних модифікацій літака АН-70. В роботі також наведений загальний вид літака з його характерними габаритними розмірами. Описана система керування закрилками літака-прототипу, як елемент загальної системи керування механізацією крила. Детально описані різні конфігурації закрилків та вимоги, яким має відповідати система керування закрилками, щоб працювати та добре виконувати покладені на неї задачі. Описано роботу системи керування закрилками в різних режимах, та при різних експлуатаційних випадках. Описані експлуатаційні особливості роботи системи. Розглянуто енергетичні характеристики приводу системи керування закрилками. Детально описано про взаємодію системи керування механізацією та її підсистем з електродистанційною системою керування та системою сповіщення пілотів. В спеціальній частині даної роботи були розраховані сили, шо діють як на робочі поверхні так і на елементи конструкції та трансмісії. Розроблена конфігурація системи керування закрилками для літака-прототипу АН-70. Розраховані та проаналізовані аеродинамічні сили, які діють на закрилки та їхні опори. Побудовані епюри згинальних моментів та поперечних сил, які діють опори закрилків. Розраховано на міцність підкіс закрилку за допомогою аналітичного методу, та за допомогою APM FEM (метод кінцевих елементів). Підведені підсумки, та розглянуті основні результати виконаної роботи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectбакалаврuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectзакрилкиuk_UA
dc.subjectмеханізаціяuk_UA
dc.subjectсистема керування закрилкамиuk_UA
dc.titleСистема керування закрилками вантажного літака зі злітною масою 130-135 тоннuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пелехатий_ОО_134_ЛВ_БС_2021.pdfПояснювальна записка2.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.