Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52119
Назва: Абонентський чат-бот для телекомунікаційної компанії
Автори: Ковальов, М.В.
Ключові слова: абонентський чат-бот
схема типів звернень абонентів
опрацювання звернення абонента
автоматизація обслуговування
спосіб опрацювання звернень абонентів
система мобільного оператора
дипломна робота
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В теперішній час мобільні оператори зі зростанням абонентської бази спостерігають зростання кількості різноманітних звернень абонентів що потребують вирішення за рахунок людського ресурсу компанії. Задля зменшення даних витрат застосовуються різноманітні методи, починаючи з додавання більш обширної інформації на доступні канали інформації, і закінчуючи фізичними змінами в мережі та в інформаційній системі. Проте на сьогодні вже існують різноманітні варіанти вирішення подібних проблем набагато ефективніше та швидше. Таким способом опрацювання є інтелектуальні чат-боти, що дозволяють виконувати необхідні запити автоматично, з найменш можливою кількістю кроків, та з дуже низькими витратами в порівнянні з іншими каналами в розрахунку на одного абонента.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. т. н., Тараненко А.Г.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52119
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри телекомунікаційних та радіоелектронних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_172_2021_диплом_Ковальов_М.В..pdfдипломна робота888.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.